سه شنبه, 04 ارديبهشت 1397 ساعت 15:14

خودروهای چری در ایران با گیربکس جدید عرضه می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
با ورود این گیربکس ها مشکلات نسل دوم نیز برطرف شده و تحولی در این حوزه شکل می گیرد.
مدیران ارشد شرکت چری  و همچنین شرکت مدیران خودرو در یک کنفرانس خبری  مشترک در پکن به سئولات  مختلف خبرنگارن در حوزهای مختلف پاسخ دادند.

"پن" رییس بین الملل شرکت چری در این نشت خبری با اشاره به ورود نسل جدید گیربکس های CVT بر روی خودروهای این شرکت گفت: CVT یک مدل گیربکس تولید چری است که هم اکنون نسل سوم آن مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع اکنون تحقیق و توسعه گیربکس نسل سوم را انجام می دهیم و قصد داریم در سال آینده آن را به بازار عرضه کنیم.

وی بالا بودن گشتاور را از ویژگی‌های گیربکس‌های نسل سوم ذکر کرد و افزود: با ورود این گیربکس ها  مشکلات نسل دوم نیز برطرف شده  و تحولی در این حوزه شکل می گیرد.

پن با بیان اینکه محیط زیست، اقلیم و شرایط سوخت ایران با چین متفاووت است خاطر نشان کرد: به همین دلیل پیش از صادر کردن محصولات به ایران تست های زیادی را انجام می دهیم اما برخی از این تست ها به زمان نیاز دارد تا نتیجه آن مشخص شود.
رییس بین الملل چری در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد نسل دوم گیربکس CVT در زمان انجام تست‌های سازگاری با برخی مشکلات آشنا شدیم البته این ایرادات در بازار ایران چشمگیر نیست و در طراحی نسل سوم همه این ایرادات را مد نظر قرار دادیم.
رییس بین الملل چری در پاسخ به سوال دیگری درباره حضور چری در برزیل گفت:همکاری چری با برزیل کانون توجه بسیاری از رسانه ها است، فعالیت چری در کشورهای خارجی از سال 2001 آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه بازارهای خارجی مشخصات پیچیده ای دارد، افزود: به همین دلیل از گذشته به دنبال پیدا کردن همکار قدرتمند در برزیل بودیم، شرکت CAOA چه از نظر سرمایه و چه از نظر فنی بهترین شرکت خودرویی برزیل و آمریکای لاتین است و ما بسیار خوشحالیم که این همکار را در برزیل پیدا کردیم.
پن با تاکید بر اینکه این همکاری بین دو همکار قوی است، گفت: چری دارای ظرفیت بالا در تحقیق و توسعه است و شرکت برزیلی هم در بهره برداری و بازار یابی قوی است.
او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فعالیت‌های چری در بازارهای خارجی وارد مرحله دوم شده است، اظهار کرد: به طور کلی هدف ما این است که از الگوی تجارت خودرو وارد مرحه بهره برداری در همه بازارهای خارجی بشویم و به همین دلیل در بازارها خارجی تواناییمان را تقویت می کنیم.

پن با اشاره به اینکه برندسازی یکی از اقدامات جدی شرکت چری در میان مدت و بلند مدت خواهد بود گفت: قبلا برنده بسیاری از جوایز در بازارهای خارجی بودیم و در ادامه نیز سعی می‌کنیم چری را به یک برند دارای شهرت جهانی تبدیل کنیم. 
رییس بین الملل کمپانی چری درباره تجربه موفقیت آمیز چری در 21 سالی که از زمان ایجاد آن می گذرد، تصریح کرد:چری اولین برند خودروسازی چین است که تحقیق و توسعه را آغاز کرده ودر مدت طولانی در بین برندهای مطرح چین  صدر نشین بوده است

همچنین این برند نخستین برند چینی است که خودروی ساخت خودر را به خارج صادر کرده است و بنابراین می توان گفت که چری در توسعه صنعت خودروسازی چین نقش شایانی را ایفا کرده است.

افتتاح فاز دوم کارخانه مدیران خودرو تا 3 ماهه آینده
در ادامه این نشست خبری بهرام شریعت، رییس هیات شرکت مدیره مدیران که شریک ایرانی برند چری محسوب می شود در پاسخ به سوالی درباره برنامه چری برای توسعه در ایران گفت: فاز اول توسعه چری که ایجاد کارخانه با ظرفیت 60 هزار دستگاه و دارا بودن تجهیزات لازم بود به انجام رسید و طی دو سال گذشته 100 درصد ظرفیت خطوط تولیدی را به ایران عرضه کردیم.

وی در ادامه به فاز دوم راه اندازی کارخانه مدیران خودرو اشاره کرد و افزود: در فاز دوم که احداث  آن از یک سال گذشته آغاز شده مدیران خودرو و چری برنامه را بر توسعه ظرفیت تولید تا 100 هزار دستگاه قرار دادندکه در این راستا   فاز دوم کارخانه کمتر از سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

شریعت با اشاره به اینکه کارهای دیگری در باب توسعه بازار در حال انجام است، اظهار کرد: بنا به برنامه ریزی صورت گرفته میزان تولید در سال آینده به 70 الی 80 هزار دستگاه خواهد رسید  ضمن اینکه ساخت داخل و پرداختن به تحقیق و توسعه از مواردی است که در برنامه ما در فاز دوم قرار دارد.

رییس هیات مدیره مدیران خودرو ادامه داد:در قسمت توسعه ظرفیتها با همکاری کامل چری توسعه ظرفیت های ساخت داخل و ایجاد شرکتهای مشترک ایرانی و چینی برای تولید قطعات با کیفیت مناسب را در دستور کار داریم که در این زمینه اولین شرکت در قالب جوینت ونچر ایجاد شده است.

وی  با بیان اینکه بحث ساخت قطعات دامنه گسترده ای دارد و این برنامه در حال توسعه است، تاکید کرد:مرحله سوم از فاز دوم مربوط به تحقیق و توسعه است که در این راستا واحدی در ایران ایجاد شده که تعدادی از همکاران چری به همراه نیروهای ایرانی  مشغول به فعالیت هستند .

عرضه خودروهای چری به بازار های آمریکا و اروپا

"ژاو" دستیار مدیرعامل گروه چری نیز در این نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چری خودروی اکسید را در نمایشکاه فرانکفورت معرفی کرده با این وجود برنامه شما برای حضور در بازارهای آمریکای شمالی و اروپای غربی چیست؟ گفت: چری شرکتی با قدمت 21 ساله است و همیشه سعی کرده توانایی تحقیق و توسعه خود را تقویت کند و در این زمینه با جگوار لندرور همکاری می کند.
وی با اشاره به اینکه در اقدامی فراتر سعی می کنیم برند چری را جهانی کنیم و در این راستا برند "اکسید" را به بازارهای جهانی عرضه خواهیم کرد، گفت:چشمگیرترین ویژگی "اکسید" تجهیزات هوشمند به کار رفته در آن است و همانطور که تمام برندهای خودرویی جهان به سمت ACES در حال حرکت هستند اکسید نیز به سمت این تکنولوژی در حال حرکت است.
ژاو با اشاره به اینکه اکسید TX در حال پیشرفت است تاکید کرد:این خودرو پس از تکمیل به بازارهای اروپا و آمریکا عرضه میشود.

 ژانگ قائم مقام اجرایی بین المالل چری: خودروهای چری کیفیت مناسبی دارند

قائم مقام اجرایی بین الملل چری نیز با اشاره به اینکه مردم ایران ذهنیت مناسبی نسبت به محصولات چینی ندارند، گفت: شرکت چری با حضور در ایران در حال تغییر این رویکرد است و می توان گفت که خودروهای چری اگر چه لوکس نیستند اما کیفیت مناسبی دارند و می توانند نیاز طبقه متوسط را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه چری از اولین خودروسازانی است که تولید خودروی برقی را آغاز کرده، اظهار کرد:چری در حال انجام تدارکاتی برای صدور خودروهای با تکنولوژی انرژی های نوین به خارج است.

"ژانگ" با بیان اینکه باید تستهای متناسب با کشورهای مختلف را بر روی این خودروها انجام دهیم، ادامه داد: انتظار داریم تلاشهای ما در سال 2018 میلادی نتیجه مناسبی داشته باشد و در سال آینده خودروهایی با تکنولوژی انرژی نوین را به سایر بازارها عرضه کنیم.
منبع: عصرایران 

خواندن 108 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

جدیدترین عناوین

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری عصر اقتصاد بلامانع است. عصر اقتصاد مسئولیت مطالب از سایر منابع را عهده دار نمی باشد. 1395