چهارشنبه, 23 خرداد 1397 ساعت 08:57

شورای رقابت سوداگران و دلالان

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

وقتی برای نهادها نامگذاری می کنند، سعی می‌کنند نامی را انتخاب کنند که تا حدودی مأموریت و وظایف آن سازمان را در بادی او به مخاطب تفهیم کنند؛ مثل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا مثل سازمان توسعه تجارت ایران اما ما که مازان باشیم، همیشه در این فکر بودیم که شورای رقابت اگر کارش رقابت باشد، با چه کسی و یا چه مؤسسه ای رقابت می کند.

تا اینکه دیروز اعلام شد که شورای رقابت افزایش قیمت خودرو را تصویب کرده است. در واقع اگر تا قبل از آن افزایش قیمت خودروها یک اقدام فرصت طلبانه و سوداگرانه بود، به لطف و بزرگواری شورای رقابت، جنبه قانونی به خود گرفت و حالا دلالان عزیز در افزایش قیمت مستندی هم از شورای رقابت دارند.

به همین دلیل مازان به این جمع بندی می رسد که باید نام شورای رقابت را به طور کامل بیان کنند و اعلام کنند، شورای رقابت سوداگران و دلالان.

مازان

خواندن 308 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

جدیدترین عناوین

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری عصر اقتصاد بلامانع است. عصر اقتصاد مسئولیت مطالب از سایر منابع را عهده دار نمی باشد. 1395