یکشنبه, 23 دی 1397 ساعت 12:00

کوچ ترافیک هدیه همراه اول از شب به صبح

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 

عصراقتصاد:همراه اول که در سال جاری به عنوان شرکت برتر تحول آفرین در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت در راستای مشتری مداری اقدام به تعریف بسته‌های هدیه روزانه کرده است.

اینترنت هدیه شبانه برای برخی از کاربران که حجم بالایی از اینترنت را شب‌ها مصرف می کردند به ظاهر ارزشمند بود، اما جنبه‌های تاریکی را به همراه دارد که در جسم و روان انسان تاثیر می گذارد.

در همین راستا و برای تشویق مشترکان، از این پس همراه با بسته‌های ماهانه آلفاپلاس بسته‌های صبحانت عرضه می شود و به دلیل دغدغه فکری بعضی از کاربران هدیه شبانه همراه اول به صبح انتقال پیدا کرد .

شاهین آرپناهی، مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران براین باور است که تدارک بسته‌های اینترنتی صبحانت اقدامی از سوی بخش بازاریابی اپراتور برای رفع دغدغه برخی کاربران اینترنت است.

آرپناهی با بیان اینکه صدای گلایه برخی مشترکان را شنیدیم، گفت: با استفاده از نظر کاربران در شبکه‌های اجتماعی و همچنین خروجی تحقیقات بازارمان، به مطالعه رفتار مشترکان پرداختیم و در چارچوب مقررات رگولاتوری ارتباطات، این بسته‌ها  طراحی کردیم تا بخشی از ترافیک شبانه به روز منتقل شود.

همراه اول در راستای مشتری مداری بسته ای را به نام صبحانت که شامل زمان بهتری برای استفاده است، به بسته‌های پرمصرف( ماهانه ) به صورت هدیه اضافه کرده است. ترافیک هدیه صبحانت از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر قابل استفاده  است .

اینترنت در زندگی مدرن امروز نقش گسترده ای ایفا می کند، اما تا زمانی که مخل زندگی حقیقی نباشد و مزایای آن به زندگی روزمره جامعه آسیب نرساند. بخشی از آسیب‌های آن در حوزه‌های تربیتی ،افسردگی؛ انزوا و دوری از فعالیت اجتماعی است و کارشناسان با هشدار درباره این آسیب‌ها از کاربران می خواهند در مواجهه با این فناوری حدود اعتدال فراموش نشود.

فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات براین باور است که بسته‌های هدیه شبانه از نظر رفتاری و فرهنگی مناسب محدوده سنی نوجوانان و جوانان نیست .

براساس این گزارش، همراه اول در راستای رفع دغدغه آن دسته از کاربران اینترنتی که ارائه بسته‌های شبانه را کاری غیرفرهنگی می‌دانستند، بسته‌های صبحانت را به مدل فروش خود اضافه کرده و 10 درصد حجم کل بسته ماهانه را به صورت رایگان به صبحانت اختصاص داده است.

معرفی طرح صبحانت

به موجب این طرح، از تاریخ 18/10/97 ترافیک هدیه صبحانت به بسته‌های ماهانه آلفا+ اضافه می شود

جزئیات طرح

به منظور افزایش رضایت مشترکان، به تمامی بسته‌های ماهانه آلفا+ ، ترافیک هدیه‌ای تحت عنوان هدیه صبحانت اضافه می شود.

 

فهرست  بسته‌های ماهانه جدید به صورت جدول زیر است:


بسته‌هاي ماهانه جديد

دائمي/اعتباري

حجم بسته

حجم هديه صبحانت

قيمت بدون احتساب ماليات

دائمي/ اعتباري

500MB

50MB

7,900 تومان

دائمي/ اعتباري

1GB

100 MB

10,400 تومان

دائمي/ اعتباري

2GB

200 MB

13,900 تومان

دائمي/ اعتباري

4GB

400 MB

18,400 تومان

دائمي/ اعتباري

5GB

500 MB

20,400 تومان

دائمي/ اعتباري

7GB

700 MB

24,400 تومان

دائمي/ اعتباري

10GB

1 GB

29,400 تومان

دائمي/ اعتباري

15GB

1.5 GB

36,900 تومان

 






























 

این بسته‌ها ویژه تمامی مشترکان دائمی و اعتباری هستند.

قیمت بسته‌ها با اضافه شدن ترافیک هدیه صبحانت، تغییری نخواهد کرد.

ترافیک هدیه صبحانت در بازه زمانی 6:00صبح تا 12:00ظهر قابل استفاده است.

هدیه صبحانت نسبت به حجم اصلی بسته دارای اولویت مصرف است.

گفتنی است هدیه صبحانت با بسته‌های ساعات مشخص(صبحانت و شبانت) متفاوت است بنابراین امکان فعال سازی بسته صبحانت به صورت همزمان با این بسته‌ها امکانپذیر است.

مشترکانی که در حال حاضر هریک از بسته‌های ماهانه را فعال دارند هیچ گونه تغییری در بسته فعال فعلی آنها ایجاد نخواهد شد.

در صورتی ‌که مشترک، هریک از بسته‌های ماهانه را تا تاریخ راه‌اندازی طرح فعال کرده باشد، تمدید حجمی/ زمانی بسته برای ایشان با بسته‌های جدید صورت میپذیرد.

در صورتی که مشترک،  هریک از بسته‌های ماهانه مشمول تغییر را رزرو داشته باشد، بسته رزرو ایشان با بسته جدید جایگزین خواهد شد و پیامک اطلاع رسانی، مبنی بر تغییر بسته رزرو برای مشترکان مشمول ارسال خواهد شد. تغییر رزرو مشترکان مشمول از تاریخ 18/10/97 انجام خواهد شد.

تغییرات فوق الذکر در تاریخ 18/10/97 روی تمام درگاه‌های فعال سازی زیر اعمال می شود و این درگاه‌ها در این تاریخ به روز خواهند شد:

*1#

*10#

*100#

پیامک 10

پیامک 8080

وب سایت و اپلیکیشن همراه من

IVR

Shop

پنل کارگزاران

همچنین مرکز تماس همراه اول به صورت شبانه روزی و تمام روزهای هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول خواهد بود.

۱- پاسخگویی تلفنی (شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای تماس با تلفن ثابت

۲-پست الکترونیکی:

مشترکان محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (۹۹۹۰@mci.ir)  ارسال کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

۳-دورنگار

مشترکان محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به دورنگار مرکز تماس همراه اول به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ ارسال کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

۴-چت آنلاین  ( از من بپرس )

این خدمت برای مشترکان محترم که به سامانه همراه من به آدرس (my.mci.ir) مراجعه می کنند در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواندن 62 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

جدیدترین عناوین

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری عصر اقتصاد بلامانع است. عصر اقتصاد مسئولیت مطالب از سایر منابع را عهده دار نمی باشد. 1395